Simma, sol och värme =)

Idag åkte jag iväg till gymmet, ACAC för att simma med Ella. Hon älskar verkligen att leka med  vatten. Först gick vi omkring på en grundare del där hon spang in och ut i vattnet och klättrade upp på en liten kant, ner och upp osv. Sedan gick vi ut på en djupare del där jag höll i henna, skuttade runt och lät henna plaska på som hon ville.
 
Dagen har även bestått av såpbubblor, ritande med kritior utomhus och cykling =) Efterr jobbdagen tog jag en skön promenad i shorts och linne. Nog för att jag idag och igår saknar firandet hemma i Sverige men jag kan iaf vara glad över att kunna gå omkring i shorts =) Jag har även gjort två nya spellistor på Spotify för svensk musik. Nu när jag är ute och går är det väldigt skönt att lyssna på just svensk musik, ett sett att koppla av och få en liten bit av hemma här borta i USA =)
 
 
Simtur med Ella =)
 
 
Som vanligt tycker Ella att jag kan jobba lite extra när vi åker bil... varför inte passa på att kasta iväg både skor och strumpor så fort man sitter i en bilbarnstol eller i en barnvagn?... :P
 
 


Kommentarer
mia johansson

Gumman, saknar dej jättemycket.

Svar: Saknar dig med!
Carolina Franck Olsson

2013-05-02 @ 06:06:47
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0