Shopping inför Radnor hunt

Åkte upp till Brinton Lake idag för att se om jag kunde hitta lite kläder för nästa helgs Radnor hunt. Hittade en (för) dyr klänning på Anthropologies (min värdmammas favoritaffär så det är inte billigt...), hittade även en topp där på rean som jag inte kunde lämna kvar. Svängde även förbi DSW (Designer Shoes Warehouse) där jag hittade ett par fina svarta kilklacksskor som jag ska ha på mig nästa lördag. Jag älskar verligen DSW, har varit inne där flera gånger och de har massor med skor och särskilt finskor för tjejer. Massor av klackskor och ballerinas, många fina märken och till billgare priser, billigare för att vara USA och väldigt mycket billigare jämfört med Sverige. Vilken (skogalen) tjeje som helst skulle kunna tillbringa många timmar därinne.
 
Nu är det bara en hatt som saknas men det får nog bli en från Target, har inte råd att spendera hur mycket pengar som helst på att se fancy ut :P
 
 
 
Klänning och topp från Anthropologies
 
 
Kilklacksskor från DSW och Life Stride
 
 
 
 


Kommentarer
mia johansson

Pretty woman stuk???

Svar: Nja så fancy är det inte men fancy! Jag kommer inte ha råd att köpa många klänningar där till orginalpria. Men servisen här i klädaffrär är bättre än hemma och ännu bättre i dyrare affärer. De hänger in kläderna i provhytten åt dig och kommer med fler storlekar om du behöver det...
Carolina Franck Olsson

2013-05-10 @ 00:03:03
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0