Radnor hunt

I lördags åkte jag och Milena iväg på Radnor hunt med hennes värdfamilj. Vi åkte ut på landet till ett stort gräsområde där det var massor av bilar parkerade och folk hade olika partytält vid sina bilar där de hade med sig stolar, mat och dricka. Runt hela området var en bana uppbyggd för hästracet som är hela eventet som Radnor hunt är uppbyggt runt. Ju längre ner mot start(mållinjen man kom ju rikare var folket... Närmast mot stat/mål fanns på ena sidan områden med stolar som var reserverade för olika familjer och på andra sidan ett slags VIP-område med olika tällt där det bjöds på gratis drinkar, champange, mat, tårtor och allt möjligt drick- och ätbart.
 
Jag och Milena gick först omkring vid startområdet för att se första starten, gick tillbaka upp till partytältet som hennes värdfamilj och vänner hade. Milenas värdmamma och hennes vänner gick ner till "VIP-området" för att senare komma tillbaka och ge oss deras band in dit. Vi gick ner dit, blev bjudna på champange av en vän till Milenas värdpappa. Han som bjöd på champangen höll i ett av tälten och berättade om att han mött kronprinsessan Viktoria när jag sa att jag var från Sverige. Ja jag har nog inte sätt så mycket rikt folk på ett och samma ställe tidigare i mitt liv, allt var väldigt, väldigt fancy med fina kläder o.s.v. Milena och jag hittade även goda drinkar senare i ett annat av tälten (med Absolut Vodka =) ). Vi hade helt enkelt en rolig stund där med många skratt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blandade bilder från Radnor hunt =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0