Oasis

Idag tog jag med mig Ella still Oasis där vi även mötte upp en annan Au Pair med sitt värdbarn Emma, två år. Oasis är ett ställe inomhus med massor av olika coola klätterställningar med rutschkanor, olika spel (som att "köra" bil och motercykel eller whack-a-mole), ett "rum" med massor av mjuka bollar som man kunde läga i olika behållare för att skjuta iväg dem med luft.
 
Ella verkade iaf älska Oasis och jag klättrade runt med henne i klätterställningarna och hon skrattade så mycket så att det nästan lät som att hon skulle tappa andan ibland :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0