Mumin i solen

Idag har vädret varit underbart igen, sommaren är nog verkligen på gång på riktigt. Låg ute i gräset med Paige och läste ur muminboken jag gav till mina värdbarn när jag kom hit. Paige älskar den boken och Pettson (som jag skickade till dem i julas). Kul att hon gillar böcker från Sverige och Finland (eftersom jag har påbrå därifrån),har planer på att införskaffa fler Pettsonböcker, bla den där de gör en pannkakstårta och sedan göra en med mina värdbarn...
 
 
Paiges favoritsida i boken är den nästsista med muminmamman och den stora festen där allihopa kommer tillsammans =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0