Morsdagsplaner och ACAC

Idag har jag och Paige börjat fixa ihop en morsdagspresent. Jag har köpt en ram där man kan sätta in sex olika fotografier. Har skrivit ut tre stycken som jag satt in i ramen och i de andra tre ska vi sätta in barnens handavtryck så idag gjorde vi Paige avtryck. Jag och Paige har även börjat deckorera ramen med klistermärken och ska fortsätta det med Ella och Riley med. Ska även försöka fixa ihop ett fint morsdagskort med tjejerna =)
 
Idag åkte jag och mina värdföräldrar även till ACAC för boxningsklassen med den galna instruktören. Uppenbarligen var det hennes födelsedag idag så som avslutning drog hon på sig en glittrig bh ovanpå sin träningstopp.
 
Imorgon ska jag försöka hinna med lite shopping, vill hitta en ny (en till) klänning för nästa helg ska jag på Radnor Hunt med Milena och hennes värdfamilj. Vet inte exakt vad det är men man tittar på några slags hästtävlingar och satsar pengar på hästarna... Man klär sig även fancy i någon fin klänning och hatt... Ska bli välidigt kul, något att se fram emot =)


Kommentarer
mia johansson

Låter kul, glöm inte ta kort.

Svar: Det ska jag göra =)
Carolina Franck Olsson

2013-05-08 @ 11:08:16
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0