Shoo Mama's

Dagen har jag och Milena spenderat utomhus i en park med våra värdbarn, efter det begav vi oss till en restaurang Shoo Mama's där vi åt lunch. Jag beställde en god hamburgare medan mina värdbarn tog en grilled cheese och en hot dog. Det är kul att göra något extra på fredagar och väldigt smidigt då jag bara behöver ge kvittot till min värdmamma så för hon tillbaka pengarna på mitt konto...
 
 
Shoo Mama's
 
 
Min goda hamburgare med sallad, tomat, lök, gurka och BBQ-sås =)
 
 
Paige och jag på Shoo Mama's...
 
 
...with our silly faces ;)
 
 
Madeleine och Milena
 
 
Minsta värdbarnet Ella =)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0