Longwood garden

Dagen har återigen spenderats i Longwood garden som nu när det är sommar är väldigt fin. Det var jag med mina värdbarn Ella och Paige och Milena med sitt värbarn Ella. Vi gick omkring tittade på fiskar (som Paige matade med bröd), grodor och gäss. Barnen sprang omkring i ett tree house i kanske 40 minuter och sedan gick vi vidare för att köpa lunch på ett café i Longwood garden. Barnen fick hot dog med macaroni and cheese medan jag tog en grönsallad och en halv baguette med massor av rostbiff, lite ost och bacon och grönsaker, supergod var den iaf! Köpte även en brownie som tjejerna fick dela på till efterrätt. Båda verkade älska den och  Paige sa "Yummy, yummy, yummy I got love in my tummy" Sedan var klockn helt plötsligt kvart över ett så vi begav oss tillbaka till våra bilar för att åka hem och båda tjejerna var helt slut när vi kom hem och hade somnat i bilen (wieee :) ). Så nu sitter jag här och tar det lugnt medan de sover, har ständat undan lite och lagt in tvätten i torktumlaren. Tar helg om mindre än tre timmar, vädret är underbart och dagen har hittils varit kanon. I kväll drar jag och Milena ut i West Chester för dinner så livet är helt fantasktiskt ibland =)
 
 
Lek i ett tree house =)
 
 
 
 
 
 
Longwood är sååå fint så ja varför inte gifta sig där?
 
 
Se vad jag hittade =)
 
 
Hur söt var inte Ella imorse? =)
 
 
 
 
 


Kommentarer
mia johansson

GILLAR bilden på Ella med hatten

2013-05-18 @ 07:39:17
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0