Lat lördag och jobbkväll

Lördagen har spenderats ganska lugn men började med att jag efter ungefär fyra timmars sömn drog iväg till gymmet med min värdfamilj för en HIT-klass. Efter gymmet följde jag med min värdpappa för att handla mat, gjorde iordning en sallad till lucnh och åkte sedan själv till Concord-mall för att köpa några enkla linnen och en söt vit topp på HM. Svängde även förbi TJMaxx och Marshalls på hemvägen, det är affärer med märkeskläder som inte sålt utan som säljs där billigare, typ som några minioutlets. Stannade till på Target och köpte en vit och rosa stråhatt för Radnor Hunt nästa vecka.
 
Kom hem igen tog en snabb dusch och sedan har jag jobbat kväll från sex till elva. Det har varit en väldigt lugn men rolig kväll med mina värdbarn. Mina värdföräldrar brukar fixa iordning så mkt som möjligt om jag jobbar sent så vid sextiden kom pizza som jag gav barnen. Min värdmamma hade sagt att vi kunde åka till Sweet Frog (Frozen Yogurt) om vi ville så barnen var väldigt excited över det. På hemvägen satte jag på 'svensk' musik i bilen men fick lyssna på en enda låt fyra gånger för Riley och Paige älskade den låten, Cotton-Eyed Joe med Rednex. Efter att jag lagt Ella hade de ett litet dansparty till den låten innan det var läggdags även för dem =)
 
 
Härlig jobbkväll mina sötisar på Sweet Frog =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0