Jobbar på min Bucket List

Jobbar på min Bucket list och har hunnit med att stryka några fler allternativ. Nigarafallen åker jag till 18 juni, baseballmatch den 3 juni, Baltimore och Atlantic City ligger i planerna och i Juli blir det västkusten med Magnus =)
  1. Besöka New York

  2. Besöka Philadelphia

  3. Besöka Washington DC

  4. Besöka Chicago

  5. Besöka Boston

  6. Besöka Atlantic City

  7. Besöka Baltimore

  8. Besöka Wilmington

  9. Besöka Miami

  10. Besöka Los Angeles

  11. Besöka Las Vegas

  12. Besöka Grand Canyon

  13. Se Niagarafallen

  14. Åka till North eller South Carolina

  15. Gå på Time Square

  16. Åka upp i Empire state building

  17. Gå runt i Centeral Park

  18. Se Vita huset

  19. Se Empire state building

  20. Se nya World trade center

  21. Se Hollywoodskylten

  22. Åka till Disney World

  23. Gå på the walk of fame

  24. Se en show på Broadway

  25. Se en baseballmatch

  26. Se en american footballmatch

  27. Se en ishokeymatch

  28. Fira Halloween

  29. Fira Thanksgiving

  30. Fira St Patrik's day

  31. Fira jul med min värdfamilj

  32. Fira påsk med min värdfamilj

  33. Bada i havet

  34. Shoppa på King of Prussia

  35. Handla på Walmart

  36. Handla på M&M-store på Times Square

  37. Äta Frozen Yogurt

  38. Äta på Hooters

  39. Äta på McDonald's på Times Square

  40. Äta något från Magnolia bakery

  41. Äta på Taco bell

  42. Äta på Ruby's

  43. Äta på Hardrock cafe

  44. Äta på Cheesecake factory

  45. Äta på Dunkin donuts

  46. Dricka kaffe på Starbucks

  47. Dricka kaffe från Wawa

  48. Beställa en smörgås på Wawa

  49. Pröva mac n' cheese

  50. Pröva peanut butter and jelly



Kommentarer
mia johansson

Tänkte skriva:spola Boston, men det är nog tvärsäkert där nu...

2013-05-09 @ 23:59:30
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0