Jobb, gym och vänner

Idag har dagen varit fylld med aktiviteter från det ena till det andra. Jobbade som vanligt 8.30-17.30, jag och Ella hade en playdate med Milena och hennes värdbarn Madelein. Vi ritade och byggde med Duplo med våra värdbarn, hade lunch tillsammans och passade på att prata om helgens planer. Efter att jag hämtat upp mellantjejen Paige och tagit upp dem från deras rest/nap har vi lekt med deras gosedjur, med Play-Doh och färdigställt morsdagspresenten som nu har tre fotografier i sig, ett handavtryck var från tjejerna och massor av söta klistermärken på ramen. Nu ska vi bara slå in den innan söndag =)
 
Efter jobbet åkte vi iväg till ACAC för Bodypump vilket är en ganska tuff och intensiv klass så hoppas på att kunna få lite mer muskler :P Direkt efter gymmet slängde jag i mig lite snabb mat och åkte vidare till en sportbar, Buffalo Wild Wing, för att möta upp två vänner, Mariangi och Fat's. Var bara där en kort stund innan jag åkte hem tillbaka vid halvtio och spenderade resten av kvällen med mina värdföräldrar.
 
Imorgon ska jag iväg på en Flowermarket i Wilmington med min värdfamilj efter jobbet, jag vet inte så mycket om vad det är så det återstår att se men det ska bli kul =) Jag tror dock att det är någor relativt stort, det har pratats ganska mycket om det på radion och en del artister kommer att spela där, kanske inga jättestora men på lördag ska Hanson (haha) spela där.
 
 
Så fort man tar fram sin mobiltelefon och höjer den lite framför Ella säger hon: cheeeeeeeese
 


Kommentarer
mia johansson

Jisses, existerar Hanson fortf?

2013-05-10 @ 17:11:10
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0