I Avalon igen

I förmiddags åkte jag min värdmamma och mina värdbarn till Avalon och några timmar senare kom även min värdpappa ner. Vi har hittils varit ute för lunch, middag (på en fancy restaurang/bar) och glass. Vi har packat upp våra saker och just nu sitter jag och chillar med mina värdföräldrar i vardagsrummet medan tjejerna sover. Dagen har varit bra fast det har regnat med mycket skratt och snack med mina värdföräldrar. Jag gillar dem och vi kan skämta tillsammans och berätta olika saker om oss själva och skratta åt varandra. Vi bor i ett annat hus den här gången, det är inte lika fancy som det förra men gillar mitt rum även här =)
 
Så Au Pair-livet är gött, hoppas på Atlantic City på söndag =)
 
 
 
 
Restaurangen där vi åt middag =)
 
 
 
Jag, mina värdbarn och min värdmamma delade på detta till vår lunch (+ att vi åt annat...) så provade för första gången pommes med smält ost. Helt okej men inget superbt...
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0