Härlig dag!

Idag är vädret helt perfekt igen, knappt några moln och 28 grader, klagar inte! Jag och Milena har varit i en park idag med våra värdbarn, Paige, Ella och Madeleine. Vi har lekt i sandlådan, gjort sandslått, sprungit omkring, haft pick-nick och avslutat det hela med glass från Diary Queen. Nu har tjejerna nap/rest och jag passar på att börja göra mig iordning för kvällens flowermarket och sedan festande inne i West Chester =)
 
Hade i alla fall en skön dag med mina värdbarn och efter lunchen stod de upp på bänkarna och skrek giiiiii och sträckte upp sina armar mot himlen, så sött!
 
 
 
Underbar start på dagen med mina söta värdbarn och deras kompis Madeleine =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0