En awesome Söndag =)

Atlantic City var awesome!! Kom just hem och är kanontrött och ska upp tidigt och in till Philly imorgon. Uppdaterar därför mer om dagens äventyr imorgon =)
 
Körde för övrigt för första gången en lång sträcka på highway här och det är lite annorlunda än i Sverige. Mer att hålla koll på, mer filer och bilar som går kors och tvärs efter tax-stationer där filer går ihop och isär... Hur som helst är jag faktiskt stolt att jag klarade det utan att köra fel en enda gång (för även om jag har gps så är det inte alla gånger lätt att hålla koll på vilken av alla filer man bör ligga i etc.) och jag körde bland annat på en sexfilig highway! Min kära mor hade nog dött av att bara se det och veta att jag körde där haha :P


Kommentarer
mia johansson

Och hon hade definitivt INTE kört där själv, och satt jag bredvid så höll jag väl i dörrhandtaget, eller???

2013-05-27 @ 07:47:27
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0