Eftermiddag med vänner i West Chester

Eftermiddagen spenderade jag Milena och Kim tillsammans inne i West Chester. Först drog vi till Starbucks där vi tog varsin frappuccino och pratade massa strunt :) Vi gick sedan viddare för middag på Teca där jag hade en av de godaste salladerna jag någonsin ätit. Kanongod kyckling, sallad, tomater, lök, färska frukter och fetaost. Teca är däremot en ganska dyr restaurang med maten är riktigt bra! Påvägen tillbaka till bilen stannade vi även till vid Kiwi för lite frozen yogurt =)
 
 
Starbuckshäng med Milena och Kim =)
 
 
Kanongod sallad =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0