Cake pops & Cupcakes

I fredags efter att jag och Milena ätit lunch med våra värdbarn åkte vi iväg till en liten Cup cake affär. De delade ut gratis Cake pops som är en liten rund muffin på en pinne doppad i choklad, frosting eller icing. Barnens var doppade i choklad och jag fick smaka lite av deras och måste säga att de faktiskt är gott. De är dessutom väldigt fina och roligt med bakverk på en pinne =)
 
Själv köpte jag tre små cupcakes då det känndes snålt att bara ta det som delades ut gratis. Mina cupcakes var dock inte lika goda. Frostingen var alldeles för söt med för mycket socker i. Köpte tre olika peanut butter, oreo och red velvet. Min peanut butter var däremot god då frostingen på den var annorlunda mer av en peanut butter-kräm täckt med choklad.
 
 
 
Ellas cake pop =)

 
Värdbarnen var nöjda :P
 
 
Mina tre minicupcakes; Peanut butter, Oreo & Red Velvet, tre amerikanska smaker... =) Peanut butter cupcaken är för övrigt toppad med en peanut butter-godis.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0