Värdpappas födelsedag

Idag fyllde min värdpappa år så vi firade hans födelsedag efter fyra/fem med middag och tårta och min värdmammas föräldrar kom över. Jag hjälpte alla tre tjejer att göra födelsedagskort till värdpappan och då den minsta sov hjälpte jag även de två äldsta med att göra påskkort till deras mormor och morfar. Jag och tjejerna gjorde även en snögubbe tillsammans, eftersom det kom en del snö idag, men stackarn dog efter bara några timmar.
 
Middagen för min värdpappa var väldigt god. Vi grillade något slags nötkött som var kanongott och till det hade vi bakad potatis, en god sallad och ungsrostad lök och brysselkål. Till efterrätt hade vi en god kaka med frosting och vaniljglass. Supergott alltihop! Min värdmammas föräldrar var även de väldigt trevliga, speciellt hennes mamma som när hon kom in gav mig en stor kram och en puss på kinden. De kom även men påskgodis, alla tre tjejerna fick en varisn påskkorg med godis i och så hade de med sig en störra korg och mormorn sa att det var till mig och värdföräldrarna. Jag tycker verkligen det är fint att familjen och även deras släkttingar och vänner välkommnar mig som en del av familjen. Jag känner mig inte som någon anställd utan som en person som de faktiskt bryr sig om. Min värdfamilj är väldigt generösa och jag får många fördelar som andra Au Pairer inte får. Inte bara att de är generösa gör att de känns som en bra familj, de har även sköna personligheter i övrigt och är verkligen roliga att umgås med.
 
 
 
Superbt gott!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0