Shot ski

I lördags natt kom mina värdföräldrar och två av deras vänner hem strax efter midnatt efter att de firat min värdpappas födelsedag. Mina sköna värdföräldrar bjöd då med mig på shots när jag nyss suttit barnvakt åt deras barn. Det var dock inga vanliga normala shots utan min värdpappa plockade fram en gammal träskida med fyra hål i. I dessa hål stoppade de ner fyra shotglas som de fyllde med vodka blandat med tranbärsjuice. Sedan stod jag där med skidan, mina värdföräldrar och en av deras vänner och vi tog en varsin shot samtidigt från skidan... Det var en lite annolunda upplevelse men kul och jag tror inte att alla au pairer avslutar sina arbetspass med att shotta med värdföräldrarna ;)
 
Ska försöka få upp en bild på det hela, sålänge får ni nöja er med att googla på shot ski...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0