Promenad i Avalon

På fredagen gick jag ut för en lång promenad i Avalon. Gick bland annat ut på husjakt då det finns en del exklusiva hus här. Oprah Winfrey har tydligen ägt ett hus i Avalon. Gick även ner på stranden som är väldigt fin och upp i centrum. Avalon är en mysig strandstad som bitvis påminner om Sverige med kusten och fina trähus. Den stora skillnaden är väl att det här finns betydligt mer galna hus och större bilar...
 
Lägger upp lite bilder från Avalon, galna hus och den fina stranden =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Många, många fina hus och bilar och med tanke på att huset under går lös på 4 miljoner dollar vill jag inte ens veta vad de riktigt stora husen kostar. Det lilla huset är dock så dyrt eftersom det ligger precis vid stranden och husen tappar i pris ju längre bort från stranden de ligger, men de är ju knappast billiga för det...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0