Playdate i Longwood garden

Idag åkte jag med Ella & Pagie till Longwood garden för en playdate med en svensk Au Pair Malin och tjejen som hon tar hand om Riley. Min värdfamilj har ett medlemskort för det här stället och de har pratat mycket om hur fint det är där och jag kan bara hålla med. Vi gick omkring och tittade på olika blommor och miljöer inomhus men när sommaren kommer och det blir varmt så går det även att vara utomhus och området är jättestort. Detta är ett ställe jag vill gå till fler gånger både för playdates men även själv med andra Au Parier för det är verkligen superfint överallt!
 
Tog några bilder lite snabbt med mobilen så ni kan se hur fint det är, en annan dag när jag inte jobbar och är där ska jag ta fler... =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Eva

Hallo!

Hade det funnits en gilla knapp hade jag på den! Fina bilder.

Kram svärmor

2013-03-16 @ 08:13:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0