@ PJ's

Idag mötte jag upp den polska Au Pairen från min gata på en pub alldeles i närheten av området där jag bor. Det är är en sportbar som jag tycker är väldigt mysig. Ikväll var det väldigt fullt med folk, dels var det musikquiz och på tvskärmarna visades både basket och ishokey med Philadelphialag.
 
Det var iaf väldigt trevligt att umgås med henne, har träffat henne en gång förut under förra helgen och hon verkar väldigt trevlig. Hon är också ganska ny i området, har varit här en månad så vi pratade mycket om att vi skulle vilja resa tillsammans.
 
Eftersom vi båda hade ätit beställde vi bara cola och vi delade på en brownie (av erfarenheterna härifrån går det väldigt bra att dela på desserterna i USA) och inte heller den här gången åt vi upp allt trots att vi delade...
 


Kommentarer
Eva

Hej!

Det där såg mumsigt ut, sitter här och dreglar ;-).

Kram Eva

2013-03-14 @ 16:41:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0