Jobb

Idag har jag varit över på en playdate hos Milena och Madelein igen med Ella. Ella och Madelein leker väldigt bra ihop så det är skönt att ha playdates där.
 
När vi kom hem var Ella väldigt trött och somnade mitt i lunchen, såg rätt kul ut när hon halvvaket åt upp några bitar crackers.
 
Jag har även passat på att tvättat. En av mina uppgifter är att tvätta barnens kläder något jag gör flera dagar i veckan. Brukar försöka ta en av barnens tvättkorgar i taget och idag var det lilltjejens tur.
 
 
Tjejerna är duktiga och delar med sig av sina leksaker
 
 
Somnar mitt i lunchen
 
 
På en vecka hinner det bli lite tvätt :P


Kommentarer
mia johansson

Känner igen färgerna, finns där det finns tjejer.

Svar: Ja det är mycket rosa som gäller här :P
Carolina Franck Olsson

2013-03-19 @ 22:30:22
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0