Jobb & Starbucks

Idag har jag bara varit hemma under hela jobbdagen eftersom Pagie stackaren var sjuk. Det har med andra ord inte hänt så mycket utan jag har mest försökt att underhålla lilltjejen hela dagen, vilket inte alltid är det lättaste.
 
Efter jobbdagen mötte jag upp en svensk tjej, Jonna på ett starbucks i närheten. Hon har varit här nu i två månader, inte i West Chester utan i Garnet Valley ca 20 min från mig. Hon var väldigt trevlig och det känns kul att få träffa fler Au Pairer som är ganska nya och har mycket kvar som de vill se och göra. Hon bjöd även med mig på en middag som hon en till svensk och två amerikanare skulle mötas upp för på fredag så troligen kommer jag med dem, spännande!
 
Imorgon åker min värdmamma bort för jobb tills på fredag så jag och värdpappan får klara oss själva. För mig innebär det dock inte mer jobb då jag redan jobbar så mycket som man får. På onsdag kommer även en vän till familjen att byta av mig eftersom pappan kommer att komma hem senare från jobbet. Imorgon väntar gymmet med min värdpappa, han pratade om boxning med en galen amerikanska som instruktör, blir nog kul =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0