Hooters

Idag kom jag iväg till Hooters, en av alla restauranger jag velat besöka under min tid i USA. Mycket var som förväntat, snygga tjejer som flirtar för dricks och en hel del bord med äldre män. Fick även se ett födelsedagsfirande av en kille som fyllde 10 år. Han fick tuttar och vingar och han fick stå på en stol brevid en hooterstjej som sa att han var hennes nya pojkvän och hon sjöng deras födelsedagssång medan foket i restaurangen klappade takten. Maten var faktiskt också riktigt god! Jag tog kycklingvingar (utan ben!) i en stark sås med skruvade pommes. Det fanns en massa olika såser som vingarna kunde vara tillagade i, vågade inte gå upp på de två alldra starkaste men min var tillräckligt stark ändå. Även det som de andra beställde såg gott ut,  fina hamburgare och sallader! Så gillar man god mat och vill ha en rolig upplevelse är hooters ett hett tips, nästan ett måste om man åker till USA.
 
 
 
 
 
Hooters
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0