Go värdfamilj

Min värdfamilj är väldigt go och omtänksam mot mig. De bryr sig om vilken typ av mat jag äter och vill att jag ska kunna ha det hemma. I söndags var min värdmamma och de två äldsta tjejerna iväg på en flower show i Philly. De var så snälla och köpte med sig rosor till mig och tjejerna hade valt färgen vit åt mig. De är väldigt fina och luktar gott.
 
Förra veckan så frågade jag min värdmamma om hur man kunde köpa en wawa-hoodie. Hon sa att jag fixar en åt dig och undrade vilken färg jag ville ha. Dagen efter kom hon hem och sa att hon hade beställt en tröja åt mig men tog med lite annat. Fick en tröja med blixtlås, en varm fleecejacka, två t-shirt, en pike och en träningströja. I förrgår kom hon hem med en skön rosa hoodie och en grön wawa t-shirt för st patrick's day.
 
Så jag är väldigt nöjd med min värdfamilj, de är så omtänksamma, frågar hur jag har det osv. De vill verkligen att jag ska ha det bra och trivas. Förutom att de är snälla och omtänksamma är de även sköna personer och roliga att umgås med. Vi kan kolla på film/tv tillsammans och jag känner mig mer som en del av familjen/vän än bara en anställd. Jag och värdpappan följer dessutom samma tv-serie the walking dead som vi tittar på på söndagar =)
 
 
 
De fina rosorna jag fick i söndags när jag kom hem från mitt au pair-möte.
 
 
Massa Wawa-tröjor, älskar den rosa. Cool färg och superskön =)
 
 


Kommentarer
Sanna

Vill också ha en såndär Wawa tshirt ;) kan du skicka en sån till mig? :D

Svar: Sure ^^ Å jag gillar Wawa också, goa smörgåsar o kaffe :P
Carolina Franck Olsson

2013-03-15 @ 21:47:41
URL: http://svarnstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0