Exklusiv frukost

På fredagsmorgonen tog min värdmamma med mig, tjejerna och en av deras kusiner på frukost på en frukost- och lunchrestaurang, Brians's Waffle House, i Avalon. Till frukost hade de alla möjliga sorters våfflor, pannkakor, stekta ägg, omeletter, skinka, bacon, frukt etc. Jag tog en rätt där jag fick två stekta ägg med toast, skinka och två amerikanska pannkakor med sirap och smör (svenska pannkakor vinner stort!). Betällde även en te som serverades i ett annorlunda glas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0