En vanlig jobbdag

Jobbar från 8.30-17.30 så det är ganska långa dagar.
 
Dagarna börjar med att jag eventuellt kör de två största tjejerna till skolan, annars leker jag med minstingen fram till Lunch vid tolv.
 
Strax innan ett åker jag och hämtar mellantjejen i skolan, sen lägger jag minstingen för Nap fram till fyra, läser en bok för mellantjejen och sen har hon vila på sitt rum i en timme. Då passar jag på att äta lunch.
 
Sen hittar jag och mellantjejen på något och vid fyra väcker jag upp lilltjejen och ger tjejerna ett snack. Vi leker sedan fram till 17.30 då föräldrarna tar över.
 
Sen är jag ledig och om jag vill äter jag middag med familjen vid klockan sex.
 
Idag ska jag och några Au Pairer mötas upp på starbucks vilket Au Pairerna brukar göra på onsdagar så det ska bli kul att träffa lite fler Au Pairer =)
 
På fredag ska jag och några Au Pairer även ut och äta middag inne i West Chester, det blir nog super!
 
 
Tjejerna fick klubbor efter sin danslektion i måndags
 
 
Tjejerna och jag på väg hem från danslektionen
 
 
Lite bus efter minstingens nap
 
 
Skoprovning på g
 
 
Ciao
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0