En fredag fylld med roligheter

I fredags jobbade jag bara från 10-11.30 eftersom jag skulle jobba lördag kväll (idag). Det var en väldigt chill arbetsdag, jag tog tjejerna, åkte iväg till ett schoppingmall och kollade runt lite, åt glass och åkte hem igen och sen var arbetsdagen slut.
 
När jag kom hem åt jag lunch snabbt innan jag och Milena åkte iväg till Exton mall. Jag hittade en grön t-shirt på Hollister och innan vi åkte hem köpte vi lite frozen yogurt.
 
Dagen fortsatte med att jag mötte upp två svenska tjejer, Jonna och Linn, som bor i närheten av West Chester, på Texas Roadhouse för middag. Jag åt en god kycklingfilé i BBQ-sås med pommes, broccoli och morötter. Vi fick även jordnötter med skal coh bröd till bordet. Allt var kanongott =) Restaurangen i sig var även en upplevelse, det var inte direkt någon fin restaurang utan en restaurang som ligger längs med en stor väg. Vi var där på kvällen och under tiden så grattulerade personalen två personer som fyllde år och det var inte direkt lugna grattulationer. De "skrek" Happy Birtthday, blablablalba "Jiiiiihaaaa ". Stället känndes väldigt amerikanskt, så som man ser i filmer. Efter restaurangen gick vi vidare och jag åt frozen yogurt för tredje gången på en dag...
 
Kom hem vid tio och såg att Sylwia skrivit till mig på facebook så drog ut med henne och Dell på PJ's alldeles i närheten av där vi bor. Vi hade en väldigt trevlig kväll, skrattade och pratade massa strunt.
 
 
Texas roadhouse
 
 
Texas roadhouse (någon som vet vad det är för djur uppe i högra hörnet)

 
Texas roadhouse
 
 
Texas roadhouse
 
 
Texas roadhouse
 
 
God mat =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0