Cardio

Idag var jag och värdpappan på ACAC igen. Denna gång för ett annat Cardiopass. Det var kul men jag var heeelt död efteråt och under passet. Den här instruktören körde verkligen på till tusen och efteråt frågade jag min värdpappa om de hade planer på att ta livet av mig när jag är här :P Fortsätter passen de tar med mig på bara att bli jobbigare och jobbigare så kommer jag med stor sannolikhet spy på nästa. Och nog för att jag för tillfället är rätt ur form men det var inte bara jag som var död, min värdpappa sa "seriously" efter ungefär halva passet och många där inte såg rätt möra ut... Har redan träningsvärk efter boxningen och imorrn lär hela kroppen göra ont. Men, men tror att mina värdföräldrar ska in på lördagmorgon igen och då är jag påt igen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0