Träna gånger 2

Igår passade jag på att träna två gånger. Det var skolavslutning idag för de två äldst så jag hade bara hand om Ella. När hon hade sin nap passade jag på att träna och hade med mig hennes monitor. Senare frågade mina värdföräldrar om jag ville med till ACAC vilket jag ville så det blev även ett cardiopass där vilket var extra jobbigt eftersom ben, kropp och mage redan var ganska trötta. Avslutade sedan kvällen med middag på PJ's där jag hade en god sallad och passade på att boxa lite för idag då jag nyss vaknat och ska åka iväg mot niagarafallen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0