Söndag med vänner

Söndagen spenderade jag med Mariangi och Milena i West Chester (efter ett härligt pass body pump med min värdfamilj!). Vi tog först en varsin frozen yoghurt på Kiwi och drog sedan vidare för en härlig kväll på uteserveringen på Más. De har en väldigt fin uteservering där uppe på taket och vädret var perfekt så kunde inte bli mycket bättre. Vi delade i alla fall på ett tallrik med nachos med guacamole, gräddfil osv.
 
 
 
 
 
Härlig dag med Gigi och Milena i West Chester =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0