Phillies game

Då har jag sett min första baseball match, eller egentligen inte en hel men iaf en del =) Var där med min värdfamilj och det var en kul upplevelse. Min värdpappa förklarade reglerna för mig så förstår det hela lite grann iaf. Måste dock erkänna att jag inte tittade så mycket på själva matchen utan mest babblade men min värdfamilj, skrattade, kollade på andra (konstiga) människor och bara upplevde stämmningen =) Vill verkligen göra om det hela med vänner senare (och planer ligger redan på den 6:e juli =) ).
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mia johansson

Söta ni är..

2013-06-11 @ 21:56:39
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0