Nya rutiner

Ny vecka och nya rutiner. Skolan är slut och istället börjar summer camp vilket även Ella är en del i. Tjejerna är i summer camp tisdag, onsdag och torsdag vilket innebär att jag har alla tre på måndagar och fredagar. Vi började det hela med att spendera måndagen vid poolen vilket var kul :)

Senare under dagen har jag tagit hand om tvätten, tjejerna har lekt, jag har tittar på deras puppet show så det har varit en bra dag :) har även passat på att springa igen i området där jag bor, två varv så 5,4 km och lite styrkeövningar på det! Gött :) min värmamma har även sagt att jag ser mer skinny ut nu är när jag kom så alla au pairer kanske inte behöver lägga till på bredden här. Att träna är iaf nödvändigt när man är här för det finns allt för mycket gott att smaka på...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0