Fredagkväll med Taciana

Freddagkvällen spenderade jag tillsammans med Taciana. Jag åkte till Downingtown och plockade upp henne (eftersom hon bara varit här i en månad och inte har någon bil ännu...) för att sedan ta oss in till West Chester för att gå ut där. Återigen blev det Barnabys och eftersom vädret var ganska dåligt var vi inte så sugna på att gå mellan olika barer... I vilket fall som heslt hade vi kul men kvällen slutade ganska tidigt och vi gick ifrån barnen redan vid ett eftersom vi skulle upp tidigt på lördagmorgonen och iväg till Baltimore. Taciana är i alla fall en väldigt trevlig tjej som jag säkert kommer att spendera mycket mer tid med =)
 
 
Utgång (och ja spegeln är skitig, men vad gör det?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0