Fredagkväll i West Chester

Fredagkvällen spenderade jag och flera andra Au Pairer ute i West Chester. Manuel som avslutade sitt år i West Chester hade en hejdå-fest på en sportbar, Landmark, där vi åt middag tillsammans och sedan dansade. Vi Au Pairer splittrades dock upp under kvällen och vi gick omkring mellan olika krogar. Kvällen var i alla fall väldigt rolig och jag var inte i säng förrän 5.30 för att sedan gå upp redan vid 10 och börja förbereda olika saker för värdfamiljens fest.
 
 
Hejdå-fest för Manuel på Landmark. Vi är bra många Au Pairer i och runt West Chester, detta är bara en liten del (kanske en fjärdedel?) av alla Au Pairer vi är =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0