En lördag i Baltimore

I lördags körde jag till Baltimore tillsammans med Taciana, Amanda (Brasilien), Sylwia (Polen) och Sophie (Frankrike). Det var en nästan två timmar körning och en lång bit av den var på en lååång och tråkig highway. Hur som helst var Baltimore en väldigt fin stad med en fin hamn som vi gick omkring vid. Vi gick även upp i en park i närheten av hamnen och från parken hade vi en väldigt fin utsikt. I slutet av dagen gick vi även ner till en annan del av hamnen där vi satt i närheten av något slags festivalevent. Det var dock kanske inte riktigt min stil av festival, folk gick väldigt konstigt klädda dit (och då klär sig amerikanare fulare än svenskar i allmänhet), i typ silverleggings och konstiga tröjor som såg ut som djur...
 
 
Dagen började med en egenmixad sallad från Giant =)
 
 
Lunch @ Bubba Gump och jag hade en supergod grillad lax med sparris, grillade grönsaker och ris =)
 

 
Underbar dag i Baltimore =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0