Birthday dinner

Igår firade vi Jessica som fyllde 19 år. Det gjorde vi på restaurang Jasmine Thai inne i West Chester. Jag beställde bara en förrätt (men in USA är de ibland ganska stora, som den här gången, så man kan bli mätt på det...) med grillad kyckling och jordnöttssås, mums! Vi hade i alla fall trevligt tillsammans och det är alltid kul när något händer i veckorna =)
 
Tisdagskvällen, idag. Spenderade jag, Mariangi och Milena tillsammans innan jag sprang nere i källaren på löpbandet. Inser dock att jag måste börja springa utomhus snart eftersom jag faktiskt blivit bättre och numera blir löpbandet överhettet (det är gammalt...). Får se hur det går, gillar inte att springa när folk kan se mig. Men positivt är att det är många backar upp och ner så det ger ju mer träning =)
 
 
Gårdagens birthday dinner =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0