Helg med vänner i Philly

July 4th är ett stort firande som pågår hela veckan i Philadelhpia och den helgen valde jag, Milena och Mariangi att spender i Philadelphia där vi bokade ett hotell centralt för att gå ut och festa på fredagen och lördagen.
 
Vi hade en helt galen och rolig helg tillsammans. Vi blandade vodka med cola i äckliga pappersmuggar på hotellet och tog med oss vidka i små vattenplastflaskor ut på stan. Vi gick ut på tre olika ställen och hade allmännt roligt tillsammans. Har nog inte skrattat så mycket tidigare på en och samma helg. När vi vaknade på lördagmorgonen låg jag och Milena bara och skrattade i sängarna. Vi masade oss ner för frukost och drog sedan ut på stan, ner till Pens Landing där det var en del framträdanden och sedan till Old City där vi hade en sen lunch. Även lördagkvällen var galen och allt annat än nykter. Men vad gör det man lever bara en gång? På söndagen låste vi inte våra väskor och promenerade ner till South Street där Milena köpte några Philadelphia-t-shirts innan vi tog tåget hemmåt igen.
 
 
 
Galen helg i Philadelphia med härliga vänner =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0