Både fartfylld och seg helg

Denna helg började fartfylld och slutade i värdlens segaste och lataste söndag. Jobbade sent i fredagskväll men gick ut senare med några tjejkompisar. Lördagen inleddes med en långpromenad för att senare ta en shoppingtur med Milena och Gigi. Det hela resluterade i två par shorts, två vita linnen och en baddräkt med amerikanska flaggan på. Finns planer på att ha den på July 4th med ett par shorts och ett transparent vitt linne. Även lördagskvällen bjöd på utgång och behövde inte köra denna gång då Fats erbjöd mig en sovplats hemma hos henne. Det var även Paulinas sista helg i West Chester så det var kul att få gå ut med henne en sista gång.
 
Planen för söndagen var beachen men eftersom jag vaknade upp fördkyld och himmlen var täckt ingev moln blev det inget mer av den planen. Istället spenderades dagen hemma görandes i princip ingenting. Tog två promenader och såg filmen "The Call" som jag absolut inte rekomenderar någon att se.
 
Hur som helst har helgen i det stora hela varit kanon. Ser grymt mycket fram emot nästa vecka och July 4th. Ska bli kul att se hur denna högtid firas.
 
 
Gick upp på ett trail och efter en bit växte det massor av bambuträd som bildade ett tak av bambulöv som man fick gå igenom. Riktigt fint =)
 
 
Redo för lördagens utgång =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0