En månad kvar

Nu är det bara en månad kvar tills jag drar, spännande! Har en del kvar att ordna, köpa lite presenter till värdfamiljen, fixa intrenationellt körkort, packa och komma på allt jag behöver ha med mig. Jag har även börja köpa på mig lite svenskt smink som jag använder och ska köpa med mig några svenska ansiktskrämer. Är väldigt nöjd med dessa produkter och har inget intresse av att köpa eller prova nya.
 
Annars har jag börjat jobba som vikarie, hade 8h introduktion i onsdags och har jobbat både idag och igår =) Härlgit med lite extrapengar när jag åker. Negativt är dock att jag nu lyckats dra på mig någon förkylning.
 
Är i alla fall rätt nervös och väntar spänt på flyginformation från skandinaviska institutet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0