Världens bästa födelsedag :)

 Jag hade en sjukt bra födelsedag igår! Kanske den bästa nånsin? Det började med att jag och Dylan vaknade upp tidigt och åkte in till Philly för att se Disney On Ice. Det var superbra och en julklapp från supersöta Dylan :) 

Efter Disney on Ice åkte vi tillbaka mot west chester och på vägen tillbaka tog Dylan mig till en nagelsalong för att ge mig en manikyr och pedikyr :) Reultatet blev kanon och jag är jättenöjd. Pedikyren var både skön och hemsk. Då killen använde fotfil mitt under mina fötter kände jag att det kittlade så mycket att jag kunde ha sparkat honom i ansiktet. Jag var tvungen att be om ursäkt för att jag ryckte så mycket med fötterna. 

När vi efter cirka tre timmar var klara på salongen åkte vi vidare hem ett tag. Senare på kvällen tog Dylan ut mig på middag på the blue pear, en restaurang som jag sagt att jag vill gå till eftersom det är min värdmammas favoritrestauean. Jag åt lax med något till som jag inte minns vad det var men hur som helst var det supergott :) Till efterrätt delade vi på en creme brule, också det supergott! 

Vi åkte vidare hem och när jag öppnade dörren satt mina bästa Au Pair vänner och amerikanska vänner i trappen mittemot dörren, skrek surprise och sjöng happy birthday. Jag kan inte säga hur oerhört glad jag blev för det men det var fantasktiskt! Bästa presenten någonsin! Sedan blev det fest med underbara vänner, svenska shotsånger, dans, galenskap och sanning eller konsekvens. Underbar födelsedag och underbara vänner!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0