Juldagen

Juldagen firade jag med min värdfamilj. Jag vaknade upp vid sju av att mitt alarm ringde. Samtidigt sms:ade min värdmamma mig om att de var vakna. Lite senare hör jag barnen från övervåningen och Riley kommer nerspringandes och säger att santa was here! Jag skynda mig upp till granen där massor av julklappar delas ut och även jag får massa fint :) Jag fick ett par väldigt fina vantar, en kavaj, en väst, presentkort på massage, ett halsband, en mugg, en ficklampa och mer småsaker av mina värdföräldrar. Av min värdmammas föräldrar fick jag två tröjor, en halsduk och ett par leggings. Dessutom fick jag fem fina armband av Riley :) 
 
Dagen fortsatte, jag tog en liten nap och vid tre kom min värdpappas systrar med familjer över. Av dem fick jag ett superfint halsband och ett fint armband :)
 
Min värdmamma hade under hela dagen fixat med en middag som vi käkade vid sex. Åt en skjukt god soppa till förrätt och sallad, potatisgratäng, Mac n Cheese  rostbiff till huvudrätt. Dylan kom sedan över och vi åt efterrätt tillsammans vilket bestod av födelsedagstårta (för mig), äppelpaj och Pumkin pie. Vi firade min födelsedag då eftersom jag sedan var ledig i en vecka. Födelsedagsfirandet var väldigt fint och de sjöng alla för mig :)
 
Kvällen fortsatte, folk åkte hem och jag och Dylan hängde lite med mina värdföräldrar innan vi åkte hem till honom för en veckas ledighet :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0