Christmas party at the Meriwethers

I lördags var det dags för julfest nummer två, nämligen hemma hos min värdfamilj. Vi hade förberett för julfesten länge och fixat överallt. Klockan sex började folk komma förbi och vid sju kom tomten. Alla barnen fick sitta i hans knä och önska julklappar. Mina värdbarn åkte hem med sina morföräldrar senare på kvällen och festen fortsatte sent på natten/morgonen. 
 
Festen var grym med en egen bartender och två serveringspersonal där en lagade mat och en serverade plockmat. Man kunde beställa vad för slags pasta man ville ha med olika såser, grönsaker och kyckling. 
 
Senare på kvällen gjorde vi shot skies från min värdpappas egentillverkade shotskida. Den är gjord av en gammal vattenskida med hål för shotglas. Det blev även flip cup och beer pong i garaget senare på kvällen och vi hade sjukt kul allihopa :) Jag fick även bjuda över vänner så Dylan var där tillsammans med Pat, Pat och Heather och min Au Pair-kompis Fatou. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0