Ocean City

Lördagen den 27 augusti hade jag lämnat av min kära syster för att hon skulle åka hem till Sverige. Min vän Sandra hade frågat om jag på söndagen ville följa med henne till stranden vilket jag såklart ville. Det blev en härlig tur till Ocean City. Vi låg på stranden, badade i havet och gick omkring lite på board walken. Käkade sallad som en sen lunch och köpte glass till efterrätt. Hade helt enkelt en bra dag och ett bra sätt att komma ut då jag saknade min syster väldigt mycket.
 
Hemvägen som skulle ta 1,5 timme tog allt annat än vad den skulle. Många amerikanare åker till stränderna över helgen och åker då naturligtvis hem på söndagarna. Det hela resulterade i en fyratimmars bilresa hem sittandes i köer som inte rörde sig mycket frammåt. Men dagen var ändå lyckad och kul att få bada i havet =)
 
 
Ocean City =)
 
 
Vem är inte sugen på bacon i choklad?!?
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0