Good bye/Birthday party för Mariangi

I fredags hade Mariangi bjudit över mig och Fats på hejdå- och födelsedagsfest. Det var en mycket trevlig fest hemma hos henne och hennes värdfamilj. Det bjöds på hamburgare, sallad, potatissallas, majskolvar etc. och till efterrätt en kanongod glasstårta =) Mariangis värdfamilj och deras släkt och vänner är verkligen jättetrevliga och roliga att umgås med (jag och Milena var ju över där tidigare för cino de mayo).
 
Efter det blev vi bjudna på förfest hos några amerikanska vänner inne i West Chester innan vi gick ut till Side Bar och Kildares. Hade en rolig kväll tillsammans med många skratt och skitsnack =)
 
 
Mariangi, jag och Fatu
 
 
Mariangi med sin värdpappa (som jag och många andra tycker är sjukt lik Elijah Wood)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0