Avalon

I lördags morse åkte jag och min värdfamilj till Avalon, NJ, för att spendera en vecka där tillsammans. Lördagen var ganska lugn och jag jobbade på kvällen då mina värdföräldrar gick ut. På söndagen hängde vi vid stranden och gick senare ut för middag tillsammans på ett sätlle som heter The Whitebrier. Jag hade en sjukt god Flat Iron Steak med champinjoner, lök, sallad, brockoli, sallad och någon slags potatisgratäng. Till efterrätt stannade vi på ett Frozen Yogurt ställe =)
 
 
Tog en lång promenad på lördagen och gicv bland annat ner på stranden =)
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Hej! Kom in på din blogg via skandinaviska.... Jag är också 24 år och funderar på att åka iväg som au pair. Hur är det med andra au pairer i våran ålder? de flesta är väl kanske lite yngre, eller?? :))

Svar: Generellt så är nog de flesta yngre och många verkar åka iväg under året direkt efter gymnasiet. Det finns dock en hel del Au Pairer som är lite äldre och över 21. Jag själv är glad att jag åkte när jag var över 21 eftersom det faktiskt är roligare då och man kan hitta på mer saker och gå ut på fler restauranger/barer på kvällarna. Blir en del av USA som jag tycker man missar lite om man åker när man är yngre =)
Carolina Franck Olsson

2013-08-31 @ 01:24:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0