Måndag och in i orm... host! hemmafrusgropen

Idag är det dansdag igen och dags för den drygaste timmen som Au Pair. Som jag nämnt förut tycket jag inte alls att det är roligt att sitta där och vänta, på tjejerna medan de dansar, tillsammans med de andra barnens mammor (fina hemmafruar). Det var dock lite kul för förra veckan nämnde min värdmamma att hon inte gillar dem och jag sa att jag inte heller gör det, att jag inte vet varför egentligen men att det känns som att de ser ner på dem. Min värdmamma sa då "they look down at me because I have a nanny" och jag sa "and I am the nanny" så jag tror att det jag kännt stämmer. I deras ögon är jag nog inte värd så mycket. Men ska inte dra alla över en kant, de finns några där som verkar bättre och en av dem har till och med pratat med mig, underverk kan ske :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0