Lördagskväll med Milena och Mirsoide

Lördagskvällen spenderade jag med Milena och Mirsoide. Efter roller skating åkte vi in till West Chester. VI gick till Kiwi köpte varsin frozen yoghurt och gick upp till en park för att ära dem där i solen. Vi gick sedan vidare till en italiensk restaurang Teca där jag beställde Flatbread of the day. Den var helt okeh, brödet var inte super men toppingen var god med parmesan, parmaskinka och ruccola. Efter det åkte vi hem till mig och bara umgicks.
 
 
Min flatbread på Teca
 

 
 
Solig dag i West Chester
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0