Girls night out

Idag drog jag Milena, Fat's och en Au Pair som varit i West Chester i en månad nu men som jag inte träffat tidigare (och inte minns namnet på...) ut på Barnabys inne i West Chester (centrala). Hade skoj och dansade en del och efteråt känndes det som att mina fötter skulle döda mig. Hur som helst var det en trevlig kväll och det är intressant att se hur amerikanare dansar. Nog för att svenskar inte dansar barnvänligt men amerikanare (ursäkta spårket) kn*llar nästan när de dansar och många, många tjejer kan INTE klä sig. Finns allt för många människor med magtröjor och magar som faktiskt hänger över byxkanten. När jag gick upp för trappen fick jag även se en röv (inte en vacker sådan) på en tjej med en kort, vid kjol och med stringtrosor. Seriöst hur svårt kan det vara att klä sig någurlunda trevligt?
 
 
 
Ny Au Pair, Jag, Milena och Fat's på Barnabys =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0