En varm onsdag

Idag har det varit väldigt varmt, över 30 grader och jag har nog luktat allt annat än gott... Jag har varit och lekt i parken med Ella och jag och Milena har börjat fixa en hej då present till Dell (en av Au Pairerna på vår gata). Vi har köpt lite amerikanskt godis, skrivit ut ett foto på han och två hooterstjejer och åkt till Hooters och en av tjejerna har skrivit en liten hälsning till honom på kortet.... Min värdmamma har även fixat en wawatröja och två t-shirts till honom (han älskar Wawa och Hooters...).Planerar även på att köpa något från Wawa imorgon. Ger bort allt på fredag då han har en hej då-fest hos sin värdmammas hus.
 
Eftersom det är onsdag har vi även mötts upp flera Au Pairer, denna gång på Starbucks istället för Pj's. Nu börjar det bli varmt och vi kan sitta ute på kvällarna efter att Starbucks stänger. Vi var 15 Au Pairer där och det är kul att vi håller ihop och träffas ofta. Vi skrattar och har det kul ihop och förstår varandra då vi alla är i liknande situationer, även om vi Au Pairer har mer eller mindre bra, eller rent av dåliga värdfamiljer...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0